بررسی اثربخشی رویکرد راه حل های چندگانه بر نگرش دانش آموزان نسبت به درس ریاضی
مقاله ی دیگری از رساله دکتری من با حمایت اساتید ارجمندم دکترطلایی، دکتر ریحانی و دکتر فردانش
استفاده از راه حلهای چندگانه در آموزش ریاضی فقط یک رویکرد آموزشی جدید نیست، فقط یکی از تغییراتی هم نیست که در کتابهای نو نگاشت ریاضی مدرسه ای رخ نموده است، فقط هم موضوع رساله ی دکتری من نیست… راه حلهای چندگانه حالا دیگر برای من شیوه ای است برای تفکر و سبکی است برای زندگی!چند سال پیش، آن وقتها که تازه دکتر طلایی، جرقه ی تقویت “تفکر ریاضی” را زیر خاکسترهای سلولهای خاکستری مغز من ایجاد کرد، هرگز تصور نمیکردم که روزی نصیبم از آن جرقه ی کوچک، شعله وری باشد! جرقه های کوچک زندگیتان را دست کم نگیرید…
وقتی هم که دکتر ریحانی “راه حلهای چندگانه” را توصیه کرد، فکر نمیکردم چنین گفتگوی دلچسبی را بتوانم بین این دو مقوله شاهد باشم. راستی که چه لذتی دارد خلق کردن و به تماشا نشستنش…بی گمان خدا هم حق داشت که وقتی بنده اش را آفرید، به تماشایش نشست و به خود بالید که: فتبارک الله احسن الخالقین…